HOWO 6×4 տրակտորային բեռնատարը (Euro II) երկարաձգված խցիկով նախատեսված է ծանրաբեռնված փոխադրումների արդյունավետության և հարմարավետության համար: Այս ամուր մեքենան առանձնանում է Euro II-ին համապատասխանող հզոր շարժիչով, որն ապահովում է ուժեղ արդյունավետություն՝ միաժամանակ օպտիմալացնելով վառելիքի սպառումը: 6×4 շարժիչը ապահովում է գերազանց կայունություն և ձգողականություն՝ դարձնելով այն իդեալական տարբեր տեղանքով ծանր բեռներ տեղափոխելու համար:
Հիմնական հատկանիշները ներառում են.
- Ընդլայնված խցիկ՝ վարորդի հարմարավետության և երկար ճանապարհորդությունների համար լրացուցիչ տարածության համար:
- Euro II շարժիչ հուսալի աշխատանք՝ նվազեցված արտանետումներով:
- Երկարակյաց կոնստրուկցիա, որը նախատեսված է տրանսպորտային պահանջկոտ առաջադրանքների խստությանը դիմակայելու համար:
HOWO 6×4 տրակտորային բեռնատարը կատարյալ է այն ձեռնարկությունների համար, ովքեր ձգտում են ուժերի հավասարակշռության, արդյունավետության և վարորդի հարմարավետության, ինչը այն դարձնում է հիանալի ընտրություն երկարաժամկետ շահագործման համար:
HW76 extend cab,one berth, with A/C all steel forward control, 55°hydraulically tiltable to the front,2-arm windscreen wiper system with 3 speeds, laminate windscreen, with casted-in radio aerial, hydraulically damped adjustable driver’s seat and rigid adjustable co-driver’s seat, heating & ventilation system, adjustable roof flap, with stereo radio/cassette recorder, sun visor, and adjustable steering wheel, air horn, with 4-point support fully floating suspension and shock absorber with transverse stabilizer, safety belt.
Շարժիչ
Մոդել
WD615.69
WD615.47
D12.42-20
Անվանական հզորություն
336 ձիաուժ (247 կվտ //րոպե)
371 ձիաուժ (247 կվտ //րոպե)
420 ձիաուժ (247 կվտ //րոպե)
Տեղաշարժ
4 հարված ուղիղ ներարկման դիզելային շարժիչ
Տեսակ
6 մխոցային ջրային սառեցմամբ, տուրբո լիցքավորմամբ և միջսառեցմամբ
Անվային Բազա
3200+1400մմ
Կցորդիչ
Մեկ թիթեղյա չոր դիֆրագմային զսպանակ կալանք, տրամագիծը 430 (C) մմ, հիդրավլիկորեն աշխատող օդային օգնությամբ
Տրանմիսսիա
SINOTRUK HW սերիայի 10/12/16 արագության փոխանցում, 10 առաջ և 2 հետընթաց
Ճակատային առանցք
Առանցք ղեկի կառավարման հետ կրկնակի T-աձեւ բաժնում HF7/HF9
Ընթացքային առանցք
Սեղմված առանցքի պատյան, կենտրոնական մեկ կրճատում ST16/MCY (Q)/HC16/AC16 Հարաբերակցությունը:3,93 4,42 4,8 5,73
Շասսի
Շրջանակ՝ U-պրոֆիլ զուգահեռ սանդուղքի տիպ՝ 320×90×8 մմ հատվածով, բոլոր սառը գամված խաչաձև մասերով և ամրացված ենթաշրջանակով Առջևի կախոց՝ 9 կիսաէլիպսաձև տերևային զսպանակներ՝ հիդրավլիկ հեռադիտակային կրկնակի գործողության ցնցող կլանիչներով և կայունացուցիչով Հետևի կախոց՝ 9+6 կիսաէլիպսաձև տերևային զսպանակներ՝ հիդրավլիկ հեռադիտակային կրկնակի գործողության շոկի կլանիչներով և կայունացուցիչով Պահեստային անիվի կրիչ՝ մեկ պահեստային անիվով Վառելիքի ալյումինե բաք՝ 400 լ տարողությամբ վառելիքի բաքով՝ վառելիքի փակ գլխարկով
Ղեկ
Գերմանիա ZF, հիդրավլիկ ղեկ հետ ուժեղացուցիչ
Արգելակներ
Ծառայողական արգելակ՝ երկակի միացում սեղմված օդային արգելակ Կայանման արգելակ (վթարային արգելակ)՝ զսպանակի էներգիա, սեղմված օդ, որը գործում է հետևի անիվների վրա Օժանդակ արգելակ՝ շարժիչի արտանետման արգելակ Տարբերակ՝ ABS