HOWO 4×2 բեռնատար բեռնատարը (Euro II) ստանդարտ խցիկով նախատեսված է շինարարության, հանքարդյունաբերության և քաղաքային պայմաններում կիրառության համար։ Այս ամուր բեռնատարն ունի հուսալի Euro II-ին համապատասխանող շարժիչ, որը համապատասխանում է բնապահպանական չափանիշներին: 4×2 շարժիչը ապահովում է գերազանց մանևրելու ունակություն և կայունություն՝ այն դարձնելով հարմար ինչպես քաղաքային, այնպես էլ գյուղական պայմաններում կիրառելու համար։
Հիմնական հատկանիշները ներառում են.
-Ստանդարտ խցիկի դիզայն՝ շահագործման ընթացքում հասանելիության և հարմարավետության համար:
- Երկարակյաց շրջադարձային մարմին՝ մեծաքանակ նյութեր, ինչպիսիք են ավազը, մանրախիճը և բեկորները տեղափոխելու համար:
-Վարորդի հարմարավետության համար ընդարձակ ինտերիեր և հարմար կառավարում:
HOWO 4×2 Tipper Truck-ը համատեղում է երկարակեցությունն ու արդյունավետությունը՝ դարձնելով այն իդեալական ընտրություն ծանր առաջադրանքների համար:
HW70 Standard cab, no berth, with A/C all steel forward control, 55°hydraulically tiltable to the front,2-arm windscreen wiper system with 3 speeds, laminate windscreen, with casted-in radio aerial, hydraulically damped adjustable driver’s seat and rigid adjustable co-driver’s seat, heating & ventilation system, adjustable roof flap, with stereo radio/cassette recorder, sun visor, and adjustable steering wheel, air horn, with 4-point support fully floating suspension and shock absorber with transverse stabilizer, safety belt.
Շարժիչ
Մոդել
WD615.87
WD615.69
WD615.47
Չափելի հզորությունը
290 ձիաուժ, 213 կվտ//րոպե)
336ձիաուժ(կվտ//րոպե)
371ձիաուժ(273կվտ//րոպե)
Տեղաշարժ
4 հարվածով ուղիղ ներարկման դիզելային շարժիչ
Տեսակ
Ջրային սառեցմամբ 6 մխոց, տուրբո լիցքավորմամբ և սառեցմամբ
Անվային Բազա
3800մմ
4600մմ
Բեռնատար մեքենայի թափքի չափը
4190x2300x800մմ
5410x2300x800մմ
Կցորդիչ
430 (C) մմ տրամագծով մեկ սկավառակով չոր թաղանթային զսպանակային կցորդիչ, որը հիդրավլիկ կերպով աշխատում է օդային շարժիչով
Տրանսմիսսիա
Հաղորդման տուփ SINOTRUK շարք HW 10/12/16 արագությունը, 10 ուղիղ եւ 2 հետընթաց
Ճակատայի առանցք
Վերստուգող առանցք հետ կրկնակի T-աձեւ բաժնում HF9
Վարման առանցք
Սեղմված առանցքի մարմին, Կենտրոնական մեկ փոխանցումատուփ HC16Գործակիցը: 5.73
Շասսի
Շրջանակ՝ U-պրոֆիլ զուգահեռ սանդուղքի տիպ՝ 320×90×8 մմ հատվածով, բոլոր սառը գամված խաչաձև մասերով և ամրացված ենթաշրջանակով Առջևի կախոց՝ 9 կիսաէլիպսաձև տերևային զսպանակներ՝ հիդրավլիկ հեռադիտակային կրկնակի գործողության ցնցող կլանիչներով և կայունացուցիչով Հետևի կախոց՝ 9+6 կիսաէլիպսաձև տերևային զսպանակներ՝ հիդրավլիկ հեռադիտակային կրկնակի գործողության շոկի կլանիչներով և կայունացուցիչով Պահեստային անիվի կրիչ՝ մեկ պահեստային անիվով Վառելիքի ալյումինե բաք՝ 400 լ տարողությամբ վառելիքի բաքով՝ վառելիքի փակ գլխարկով
Ղեկ
Գերմանիա ZF, հիդրավլիկ ղեկ հետ ուժեղացուցիչ
Արգելակներ
Ծառայողական արգելակ՝ երկակի միացում սեղմված օդային արգելակ Կայանման արգելակ (վթարային արգելակ)՝ զսպանակի էներգիա, սեղմված օդ, որը գործում է հետևի անիվների վրա Օժանդակ արգելակ՝ շարժիչի արտանետման արգելակ Տարբերակ՝ ABS